nowe zasady dotyczące cookies

W naszym serwisie wykorzystujemy pliki „cookies”. Używamy ich, aby wyświetlić Ci treści, które są dla Ciebie naistotniejsze.
Pliki te zapewniają optymalne działanie serwisu, jeśli jednak zechcesz zrezygnować z ich używania, możesz to zrobić w kazdej chwili.

dowiedz się więcej...
pl en
Potrzebujesz pomocy? Sprawdź może ktoś miał podobny problem, skorzystaj z wyszukiwarki.

Forum GotLink.pl » Pomoc
Brak punktów po tygodniu

Dodano: 11-08-2014 09:06
dominator1
Zarejestrowany: 28-07-2014
Myślałem, że punkty kupuje sie na miesiac. Dzis mija tydzien od zakupienia 100k punktow a dziś mi wyzerowaliscie. Nierozumiem tego ...
Dodano: 11-08-2014 12:12
GLA
Zarejestrowany: 26-06-2008
A co w tej kwestii wypowiedział się Twój sprzedawca od którego postanowiłeś zakupić punkty? - bo opcje są dwie: albo zakupiłeś na tydzień albo sprzedawca nie posiada wolnych punktów.

P.s.
Obecnie widzę iż sprzedawca przywrócił punkty do Twojego konta (od 12:16)
Dodano: 11-08-2014 13:10
pds
Zarejestrowany: 14-08-2008
Dobra rada: kupuj od sprawdzonych sprzedawców. Zawsze utrzymuje około 10% rezerwy więc jeśli jesteś w potrzebie to posiadam około 3 mln pkt. Zapraszam: d.szwaba@gmail.com
Dodano: 15-08-2014 20:10
Użytkownik usunięty Przyłączę się do wątku, niestety też zostałem wyrolowany przez sprzedawcę.

Zamówiłem 100k punktów od użytkownika: innomedgroup. Przelew miał być ważny od 3 sierpnia do 3 września. Jednak 11 sierpnia otrzymałem maila od systemu, że przelew został anulowany.

Tego dnia otrzymałem też poniższą wiadomość:

"Witam

Piszę z informacją w sprawie anulowania przelewu.

Obecnie zmagamy się z mega awarią, która spowodowała dezaktywację stron oraz ucięcie punktów o ok 90%. W tej chwili mocno pracujemy nad przywróceniem usługi.

Chcę zapewnić, że punkty zostaną przywrócone. Stanie się to najdalej do jutra, choć jest duża szansa, że dziś.

Przede wszystkim chcę tez zapewnić, że system "zużywając" punkty na linki robi to zaraz po północy, więc linki na dziś zostały już zapewne przydzielone. Sytuacja nie powinna mieć więc wpływu na linkowanie. Jeśli przelew nie zostanie przywrócony w ciągu ok doby z pewnością zrekompensujemy Państwu tą przerwę.

Chcę również bardzo przeprosić za sytuację - ostatnio taka sytuacja miała miejsce ponad rok temu.

Jestem również do dyspozycji - proszę pisać jeśli nasuną się pytania."


Od tamtej pory z tym użytkownikiem już nie można się skontaktować - maile są odbijane przez system pocztowy, a na wiadomości w systemie też nie odpowiada.

I tak oto największy dostawca w systemie (tak się reklamował) kasę wziął, a ludzie zostali bez punktów.

Być może trzeba będzie kupować punkty na 2 tygodnie, albo tydzień.

Inaczej takie przypadki dalej będą się powtarzać.

Fakt, że raptem miałem taką sytuację 2 razy przez pół roku (u dwóch różnych sprzedawców, z czego jeden szybko zareagował i przywrócił punkty, a drugi - innomedgroup zwinął się z kasą), ale jednak niesmak pozostaje.
Dodano: 18-08-2014 16:33
vulcanor
Zarejestrowany: 30-06-2011
Mam to samo co pawel24, tylko punktów znacznie więcej było od innomedgroup i zniknęły ponad tydzień temu 11 sierpnia który były do tej pory od ponad roku sprawdzony choć zdarzały się co jakiś czas przerwy na góra 1-2 dni. Na mejle nie odpisują od tygodnia, jeszcze nie dawno widziałem jak wystawiali ponad 3 mln punktów teraz 0 kontaktu z nimi.
Dodano: 19-08-2014 18:33
myszak83
Zarejestrowany: 09-09-2009
Witam
Również zniknęły mi punkty od innomedgroup, niestety wszelaki kontakt jest bezskuteczny...
Dodano: 20-08-2014 09:59
elsajko
Zarejestrowany: 10-05-2009
Prosta sprawa, na wykresie domen widać ze po 12 zniknęło w porównaniu z 11 sieprnia około 1500 domen i do tej pory nie wróciło. Więc wiecie już czemu nie ma punktów:) Cięzko nadrobić taką stratę.
Aby móc pisać na forum należy się zalogować.
1