nowe zasady dotyczące cookies

W naszym serwisie wykorzystujemy pliki „cookies”. Używamy ich, aby wyświetlić Ci treści, które są dla Ciebie naistotniejsze.
Pliki te zapewniają optymalne działanie serwisu, jeśli jednak zechcesz zrezygnować z ich używania, możesz to zrobić w kazdej chwili.

dowiedz się więcej...
pl en
Potrzebujesz pomocy? Sprawdź może ktoś miał podobny problem, skorzystaj z wyszukiwarki.

Forum GotLink.pl » O systemie
Dlaczego cena Gotlinka rośnie gdy innych spada?

Dodano: 10-02-2009 18:16
Użytkownik usunięty Od kilku m-cy pozycjonuje strony swoich klientów tym systemem ale nie wiem co sie dzieje od pewnego czasu. Kiedys kupowałem punkty po 50zł za 100k a teraz sa już prawie 3 razy droższe! W innych systemach ceny lecą w dół i wszedzie o tym się pisze:

http://www.webmasterzy.org/index.php?s=3878e3ae7dcade80b39db8368d0fd447&showtopic=24825&st=14
Dodano: 10-02-2009 18:28
Użytkownik usunięty W innych systemach ceny idą w dół mn. dlatego, że jakość względem ilości i ceny nie dorównuje temu systemu. W efekcie ludzie przezucają sie na gotlinka. Wiec, coraz mniejszy popyt notujemy na punkty u rotacyjnej konkurencji.
Czyli Gotlink w dużym stopniu przyczynia się do zmiany ceny u konkurencji.

A, że rośnie cena za gotlinka... system nabiera coraz większej mocy, ale to nie jedyny czynnik. Trzeba sie z tym pogodzić. Albo przejść do tańszej konkurencji.
W końcu to chyba dobrze, że już 100k eweba nie kosztuje 400zł?
Dodano: 10-02-2009 18:57
Użytkownik usunięty bo nareszcie skonczyl sie monopol

konkurencja zwlaszcza zdrowa jest dobra dla wolnego rynku i ona ksztaltuje ceny
Dodano: 12-02-2009 01:27
GLA
Zarejestrowany: 26-06-2008
System GotLink od początku swojego istnienia postawił na przejrzyste zasady w kwestii kupna i sprzedaży punktów. Tworząc giełdę punktów mieliśmy na uwadze dwie rzeczy:
1) aby sprzedający znał realną minimalną cenę po której może sprzedać swoje punkty
2) aby kupujący znał realną maksymalną cenę jaką musi przeznaczyć na zakup punktów

Dzięki temu sprzedający zanim doda swoje strony do systemu może mieć pewność że nie spotka się z sytuacją gdy dziś ogłoszenie z ceną sprzedaży 400zł/100k jest dla kupującego niby ceną okazyjną a dnia następnego sam nie może sprzedać swoich punktów nawet po 200zł/100k.

To samo tyczy się kupujących gdy dziś płaci 400zł/100k i to w promocji a jutro znajduje mnóstwo ogłoszeń po 200zł/100k a chętnych do kupna brak.

Powyższe sytuacje nie służą w długim terminie żadnej ze stron...
Aby móc pisać na forum należy się zalogować.
1