nowe zasady dotyczące cookies

W naszym serwisie wykorzystujemy pliki „cookies”. Używamy ich, aby wyświetlić Ci treści, które są dla Ciebie naistotniejsze.
Pliki te zapewniają optymalne działanie serwisu, jeśli jednak zechcesz zrezygnować z ich używania, możesz to zrobić w kazdej chwili.

dowiedz się więcej...
pl en
Potrzebujesz pomocy? Sprawdź może ktoś miał podobny problem, skorzystaj z wyszukiwarki.

Forum GotLink.pl » Ostrzeżenia i bany
innomedgroup - nieuczciwy sprzedający

Dodano: 08-09-2014 11:06
myszak83
Zarejestrowany: 09-09-2009
Punktów nie ma, zwrotu kasy nie ma, faktury nie ma, kontaktu nie ma.

Informacja około miesiąca temu była była taka:

"Witam

Piszę z informacją w sprawie anulowania przelewu.

Obecnie zmagamy się z mega awarią, która spowodowała dezaktywację stron oraz ucięcie punktów o ok 90%. W tej chwili mocno pracujemy nad przywróceniem usługi.

Chcę zapewnić, że punkty zostaną przywrócone. Stanie się to najdalej do jutra, choć jest duża szansa, że dziś.

Przede wszystkim chcę tez zapewnić, że system "zużywając" punkty na linki robi to zaraz po północy, więc linki na dziś zostały już zapewne przydzielone. Sytuacja nie powinna mieć więc wpływu na linkowanie. Jeśli przelew nie zostanie przywrócony w ciągu ok doby z pewnością zrekompensujemy Państwu tą przerwę.

Chcę również bardzo przeprosić za sytuację - ostatnio taka sytuacja miała miejsce ponad rok temu.

Jestem również do dyspozycji - proszę pisać jeśli nasuną się pytania."
Dodano: 08-09-2014 20:28
GLA
Zarejestrowany: 26-06-2008
Mamy nadzieje że przyjdzie dzień iż użytkownik wróci do poziomu który reprezentował jeszcze kilka miesięcy temu bo na ten moment i współpraca na poziomie administracyjnym jest niezadowalająca z czego ubolewamy :(
Aby móc pisać na forum należy się zalogować.
1