nowe zasady dotyczące cookies

W naszym serwisie wykorzystujemy pliki „cookies”. Używamy ich, aby wyświetlić Ci treści, które są dla Ciebie naistotniejsze.
Pliki te zapewniają optymalne działanie serwisu, jeśli jednak zechcesz zrezygnować z ich używania, możesz to zrobić w kazdej chwili.

dowiedz się więcej...
pl en
Potrzebujesz pomocy? Sprawdź może ktoś miał podobny problem, skorzystaj z wyszukiwarki.

Forum GotLink.pl » Ogłoszenia
Ostrzeżenie przed użytkownikiem "Punkty"

Dodano: 29-11-2010 17:10
homoklikus
Zarejestrowany: 24-09-2010
Chciałbym złożyć skargę na użytkownika o nicku "Punkty" i ostrzec inne osoby przed handlem z tym panem. Prowadzi on sprzedasz przez serwis:
http://www.punktyswl.eu/

Wyporzyczyłem u tego pana punkty w Gotlinku (Do 2 grudnia) i seomatiku (do 5 grudnia).

I zaczęły się schody, użytkownik ten co parę dni cofał mi przelew w powyższych systemach,
po czym je zwracał. Ale wczoraj odstawił manewr że cofnął przelewy i do dzisiaj ich nie zwrócił

Cytat z jego serwisu:

"Gwarancja utrzymania punktów

Dajemy gwarancję, że podczas całego okresu wynajmu punktów, będą one utrzymane na państwa kontach."

Kilka razy pisałem przez zakładkę kontakt do tego pana, oczywista bez odzewu. Już przy samym wynajmie musiałem się upominać o punkty, to był jedyny kontakt przez widget gadu gadu.

Dla dociekliwych mogę wysłać screeny z przelewów i maile z dotpay.

Pozdrawiam
homoklikus
Dodano: 29-11-2010 20:02
Użytkownik usunięty Witam, ciachało parę mini. transferów średnio 30-50k (zapas 2 mln pkt okazał się niestety nieskuteczny - odnotowałem zbyt duże wahania).
Cierpliwości sytuacja prawie opanowana...

I przypominam, że wszystkie transfery powyżej 100k cały czas są utrzymane - niema przerw w transferach.
Dodano: 29-11-2010 20:30
homoklikus
Zarejestrowany: 24-09-2010
Ale mnie to nie interesuje płacę wymagam, a to że pan dzieli klientów na lepszy i gorszych stawia pana w złym świetle.

I ta gwarancja w pańskim serwisie .

Liczę na jakąś rekompensatę z pańskiej strony :)

Szczerze mówiąc liczyłem na dłuższą współprace dopóki nie postawię własnych zaplecz, ale pański wybór znajdę kogoś innego :)
Dodano: 30-11-2010 09:30
bioptak
Zarejestrowany: 03-08-2009
Chciałbym stanąć w obronie użytkownika "punkty".

Nie znam go dokładnie, ale przez ponad rok czasu jak wynajmuję pkt. w gotlinku i seomatiku (wynajmuję innym), to zawsze przyglądałem się "dużym użytkownikom" i stawiałem sobie ich za wzór.

Teraz nadeszły takie czasy, że dostawcom pkt. jest ciężej, a z tego co widziałem dostawca "punkty" przeszedł spore problemy z zapleczem (co się raz na jakiś czas zdarza każdemu), a jako że wynajmuje on już od dawna i na wielką skalę, więc jego kłopoty też odbiły się na wielko. Jak sami czytamy - nawet zapas 2 milionów pkt. w gotlinku nie wystarczył.

Nie wiem jaki z tego wniosek każdy dostawca pkt. powinien wyciągnąć, bo nie ma obrony na sypiące się masowo zaplecza (no chyba żeby stawiać ich więcej niż się sypie ;)

Zaręczam że "punkty" - to duży zawodnik, poważny zawodnik. Trzeba mu dać trochę czasu i stanie na nogi :)

Pozdrawiam!
Dodano: 30-11-2010 16:06
homoklikus
Zarejestrowany: 24-09-2010
Chciałem tylko dodać, że na Seomatiku nie mam punktów już od 3 dni. Do tego przelew moich punktów na gotlinku dziś (po raz kolejny) został anulowany. Skoro użytkownik "Punkty" miał problemy ze swoimi zapleczami, to mógł zamieścić informację w swoim serwisie i nie byłoby problemu.
Dodano: 01-12-2010 18:32
Użytkownik usunięty @homoklikus - dlatego nie kupuje sie punktow "w promocji". z jakiegos powodu jedni sprzedaje po 80, a inni po 120 zl za 100k.
ale masz racje. ja tez nie bylem kiedys zadowolony ze wspolpracy z "punkty" - ale to sprawa miedzy nami, prawda "punkty"? :)

rada dla kolegi "punkty" - nie mzoe byc sytuacji, ze denerwujesz klienta nie odzywajac sie calymi dniami, bo - potem on wlasnie nasmaruje Ci takiego posta. i ma on racje. czasem trzeba ugryzc sie w jezyk i zwrocic kase i przeprosic.
Aby móc pisać na forum należy się zalogować.
1