nowe zasady dotyczące cookies

W naszym serwisie wykorzystujemy pliki „cookies”. Używamy ich, aby wyświetlić Ci treści, które są dla Ciebie naistotniejsze.
Pliki te zapewniają optymalne działanie serwisu, jeśli jednak zechcesz zrezygnować z ich używania, możesz to zrobić w kazdej chwili.

dowiedz się więcej...
pl en
Potrzebujesz pomocy? Sprawdź może ktoś miał podobny problem, skorzystaj z wyszukiwarki.

Forum GotLink.pl » Pomoc
Anulowanie transferu punktów

Dodano: 10-10-2010 14:50
Użytkownik usunięty W piątek wykupiłem 30K punktów na miesiąc. Dzisiaj dostałem wiadomość o anulowaniu transferu. Nie otrzymałem żadnego zwrotu pieniędzy za kupione punkty. Może mi ktoś wytłumaczyć, o co tu chodzi?
Dodano: 10-10-2010 15:09
magnesart
Zarejestrowany: 08-10-2008
Powinieneś skontaktować się z osobą od której kupowałeś punkty.

By takich sytuacji uniknąć lepiej jest kupować punkty od większych handlarzy z gwiazdką, którzy profesjonalnie podchodzą do handlu.
Dodano: 10-10-2010 15:17
Użytkownik usunięty Punkty kupiłem na stronie http://www.punktyswl.eu/ która wyglądała na profesjonalną. W każdym razie ostrzegam wszystkich przed tym oszustem!
Dodano: 10-10-2010 15:41
forvm
Zarejestrowany: 29-12-2008
Najlepsza zasada to nie przedłużanie współpracy z takim sprzedawcą - tanio nie znaczy dobrze.
Dodano: 10-10-2010 17:35
GLA
Zarejestrowany: 26-06-2008
Zgłaszane sytuacje do administracji będą powodować weryfikację wiarygodności danego sprzedawcy poprzez obniżenie lub zabranie gwiazdki.
Dodano: 12-10-2010 16:22
bioptak
Zarejestrowany: 03-08-2009
Tak jak napisał magnesart - napisz wiadomość poprzez gotlinka do tej osoby od której wynająłeś. Tak jak napisałeś strona wygląda profesjonalnie, wątpię aby ten ktoś chciał sobie psuć opinię o 30k pkt... - pewnie to jakaś pomyłka albo nieporozumienie.

Daj znać jak poszło!
Dodano: 14-10-2010 13:23
eria86
Zarejestrowany: 03-06-2009
jak chcesz 30k to moge Ci sprzedac za 30pln:)
Dodano: 14-10-2010 17:49
Użytkownik usunięty Podbijam :D 30k za 25pln na paypal :}:}:}
Dodano: 19-10-2010 23:31
zuzia_plock
Zarejestrowany: 11-03-2009
ja ostrzegam przed kolesiem PunktySWL (nie mylić z użytkownikiem "punkty" - który posiada serwis punktySWL.eu - do tego nie mam zastrzeżeń; na marginesie podejrzewam, że zbieżność loginu z adresem nie swojej strony, sprzedającej punkty, to próba podszycia się pod innego usera);

kupiłem w czwartek 100k - najpierw anulowano mi ten przelew w sobotę, dzisiaj po raz drugi - zero kontaktu;

jeśli się sprawa wyjaśni odszczekam tego maila - ale i tak dwukrotne anulowanie w ciągu kilku dni to przegięcie - nawet jeśli to uczciwy koleś, to mega amator;

niefajnie jak się rozdysponuje swojej stronie 100k punktów, które potem znikają po kilku dniach
Dodano: 20-10-2010 00:24
GLA
Zarejestrowany: 26-06-2008
W związku z sytuacjami które są poruszane w tym wątku, postaramy się wprowadzić dodatkowe oznaczenie sprzedawców którzy nie są wstanie utrzymać przelewów do ustalonego wcześniej terminu.
Dodano: 20-10-2010 14:38
Użytkownik usunięty @GLA - idea:
w zakladce "Przelewy", przy przelewach przychodzacych, kolo nicku "sprzedawcy" mozna by wprowadzic gwiazdke w kilku kolorach, ktora by przedstawiala sredni czas, w ktorym zakupione punkty byly niedostepne (wycofalo przelewy) np. w ostanich 30 dniach, 3 miesiacach, wskaznik taki jak uptime dla lacz internetowych

dodatkowo kazdy sprzedawca powinienen moc taka "ikonke" z wlasnym nickiem pobrac ze strony swojego profilu, zeby np. umiescic w ogloszeniu i potwierdzic swoja "wiarygodnosc".

@zuzia - napiszmy tez, ze PunktySWL to nie ja :D
ja posiadam strone "PunktySWL.pl", ale nie posluguje sie tym nickiem. konkurent (nie chce podawac jego prawdziwego nicku np. z PiO) po prostu tez zaczal uzywac tej nazwy dla swojej strony, ale nie mamy w tym momencie ze soba nic wspolnego.

ode mnie nigdy nie kupilas zadnych punktow, to nie ja wycofalem Ci przelew, nigdy nie rozmawialismy na ten temat

ot takie sprostowanie :D
Dodano: 20-10-2010 18:18
GLA
Zarejestrowany: 26-06-2008
Możemy potwierdzić że Sagi jest bardzo profesjonalnym sprzedawcą...

A przy okazji możemy już poinformować że od południa zliczane są zerwane przelewy - jeśli takie będą dla danego sprzedawcy, w kolumnie INFO pojawi się ostrzeżenie z liczbą zerwanych przelewów w ostatnim czasie - mamy nadzieje że dzięki tej informacji kupujący będą świadomi stopnia podejmowanego ryzyka decydując się na danego sprzedawcę.
Dodano: 15-12-2010 10:34
zuzia_plock
Zarejestrowany: 11-03-2009
potwierdzam to co napisał sagittariuspl
Dodano: 18-12-2010 17:22
Użytkownik usunięty no to jeszcze jedno sprostowanie :D
@zuzia_plock jest juz moim klientem i ciesze sie baardzo czytajac takie opinie o sobie :) dzieki
Dodano: 18-12-2010 20:53
bioptak
Zarejestrowany: 03-08-2009
Tylko aby sława nie uderzyła Ci do głowy :p

Żartuję - pozdrawiam!
Dodano: 22-12-2010 19:16
Użytkownik usunięty @bioptak - wiem, ze nie jestem najwiekszym sprzedawca, ale napewno mam najwieksze ego ze wszystkich handlarzy :)

Wesolych Swiat zycze zarowno moim konkurentom, ich klientom, moim klientom oraz calemu teamowi gotlinka! zebysmy mogli ten czas spedzic wsrod rodziny, otoczeni cieplem domowego ogniska, palaszujac karpie, kluski z makiem, popijac barszcem, a zawodowo - by nasze pozycje rosly, bany i filtry nas omijaly, a efekty z kazdym dniem nas pozytywnie zaskakiwaly

Wesolych Swiat!
Aby móc pisać na forum należy się zalogować.
1