Dodano: 10-10-2010 14:50 |
Użytkownik usunięty
|
W piątek wykupiłem 30K punktów na miesiąc. Dzisiaj dostałem wiadomość o anulowaniu transferu. Nie otrzymałem żadnego zwrotu pieniędzy za kupione punkty. Może mi ktoś wytłumaczyć, o co tu chodzi? |
Dodano: 10-10-2010 15:09 |
magnesart
Zarejestrowany: 08-10-2008
|
Powinieneś skontaktować się z osobą od której kupowałeś punkty.
By takich sytuacji uniknąć lepiej jest kupować punkty od większych handlarzy z gwiazdką, którzy profesjonalnie podchodzą do handlu. |
Dodano: 10-10-2010 15:17 |
Użytkownik usunięty
|
Punkty kupiłem na stronie http://www.punktyswl.eu/ która wyglądała na profesjonalną. W każdym razie ostrzegam wszystkich przed tym oszustem! |
Dodano: 10-10-2010 15:41 |
forvm
Zarejestrowany: 29-12-2008
|
Najlepsza zasada to nie przedłużanie współpracy z takim sprzedawcą - tanio nie znaczy dobrze. |
Dodano: 10-10-2010 17:35 |
GLA
Zarejestrowany: 26-06-2008
|
Zgłaszane sytuacje do administracji będą powodować weryfikację wiarygodności danego sprzedawcy poprzez obniżenie lub zabranie gwiazdki. |
Dodano: 12-10-2010 16:22 |
bioptak
Zarejestrowany: 03-08-2009
|
Tak jak napisał magnesart - napisz wiadomość poprzez gotlinka do tej osoby od której wynająłeś. Tak jak napisałeś strona wygląda profesjonalnie, wątpię aby ten ktoś chciał sobie psuć opinię o 30k pkt... - pewnie to jakaś pomyłka albo nieporozumienie.
Daj znać jak poszło! |
Dodano: 14-10-2010 13:23 |
eria86
Zarejestrowany: 03-06-2009
|
jak chcesz 30k to moge Ci sprzedac za 30pln |
Dodano: 14-10-2010 17:49 |
Użytkownik usunięty
|
Podbijam 30k za 25pln na paypal :}:}:} |
Dodano: 19-10-2010 23:31 |
zuzia_plock
Zarejestrowany: 11-03-2009
|
ja ostrzegam przed kolesiem PunktySWL (nie mylić z użytkownikiem "punkty" - który posiada serwis punktySWL.eu - do tego nie mam zastrzeżeń; na marginesie podejrzewam, że zbieżność loginu z adresem nie swojej strony, sprzedającej punkty, to próba podszycia się pod innego usera);
kupiłem w czwartek 100k - najpierw anulowano mi ten przelew w sobotę, dzisiaj po raz drugi - zero kontaktu;
jeśli się sprawa wyjaśni odszczekam tego maila - ale i tak dwukrotne anulowanie w ciągu kilku dni to przegięcie - nawet jeśli to uczciwy koleś, to mega amator;
niefajnie jak się rozdysponuje swojej stronie 100k punktów, które potem znikają po kilku dniach |
Dodano: 20-10-2010 00:24 |
GLA
Zarejestrowany: 26-06-2008
|
W związku z sytuacjami które są poruszane w tym wątku, postaramy się wprowadzić dodatkowe oznaczenie sprzedawców którzy nie są wstanie utrzymać przelewów do ustalonego wcześniej terminu. |
Dodano: 20-10-2010 14:38 |
Użytkownik usunięty
|
@GLA - idea:
w zakladce "Przelewy", przy przelewach przychodzacych, kolo nicku "sprzedawcy" mozna by wprowadzic gwiazdke w kilku kolorach, ktora by przedstawiala sredni czas, w ktorym zakupione punkty byly niedostepne (wycofalo przelewy) np. w ostanich 30 dniach, 3 miesiacach, wskaznik taki jak uptime dla lacz internetowych
dodatkowo kazdy sprzedawca powinienen moc taka "ikonke" z wlasnym nickiem pobrac ze strony swojego profilu, zeby np. umiescic w ogloszeniu i potwierdzic swoja "wiarygodnosc".
@zuzia - napiszmy tez, ze PunktySWL to nie ja
ja posiadam strone "PunktySWL.pl", ale nie posluguje sie tym nickiem. konkurent (nie chce podawac jego prawdziwego nicku np. z PiO) po prostu tez zaczal uzywac tej nazwy dla swojej strony, ale nie mamy w tym momencie ze soba nic wspolnego.
ode mnie nigdy nie kupilas zadnych punktow, to nie ja wycofalem Ci przelew, nigdy nie rozmawialismy na ten temat
ot takie sprostowanie |
Dodano: 20-10-2010 18:18 |
GLA
Zarejestrowany: 26-06-2008
|
Możemy potwierdzić że Sagi jest bardzo profesjonalnym sprzedawcą...
A przy okazji możemy już poinformować że od południa zliczane są zerwane przelewy - jeśli takie będą dla danego sprzedawcy, w kolumnie INFO pojawi się ostrzeżenie z liczbą zerwanych przelewów w ostatnim czasie - mamy nadzieje że dzięki tej informacji kupujący będą świadomi stopnia podejmowanego ryzyka decydując się na danego sprzedawcę. |
Dodano: 15-12-2010 10:34 |
zuzia_plock
Zarejestrowany: 11-03-2009
|
potwierdzam to co napisał sagittariuspl |
Dodano: 18-12-2010 17:22 |
Użytkownik usunięty
|
no to jeszcze jedno sprostowanie
@zuzia_plock jest juz moim klientem i ciesze sie baardzo czytajac takie opinie o sobie dzieki |
Dodano: 18-12-2010 20:53 |
bioptak
Zarejestrowany: 03-08-2009
|
Tylko aby sława nie uderzyła Ci do głowy
Żartuję - pozdrawiam! |
Dodano: 22-12-2010 19:16 |
Użytkownik usunięty
|
@bioptak - wiem, ze nie jestem najwiekszym sprzedawca, ale napewno mam najwieksze ego ze wszystkich handlarzy
Wesolych Swiat zycze zarowno moim konkurentom, ich klientom, moim klientom oraz calemu teamowi gotlinka! zebysmy mogli ten czas spedzic wsrod rodziny, otoczeni cieplem domowego ogniska, palaszujac karpie, kluski z makiem, popijac barszcem, a zawodowo - by nasze pozycje rosly, bany i filtry nas omijaly, a efekty z kazdym dniem nas pozytywnie zaskakiwaly
Wesolych Swiat! |